środa, 7 września 2016

Kwiat z sercem

Dziś zaprezentuję wam mały kursik.

Jak za pomocą dziurkacza w kształcie serca zrobić fajne kwiatki.

Będą potrzebne:
- kolorowy papier, w zależności od potrzeb;
- klej;
- dziurkacz w kształcie serduszka, ja mam dziurkacz 1.6 cm



Wycinamy sporą ilość serduszek.

Po czym składamy jeden na drugi, połówkami. 

Czynność powtarzamy do momentu uzyskania pełnego kwiatka.

Sklejamy ostanie serduszka.


Serduszka mogą posłużyć również jako listki.


Środeczki kwiatków wykleiłam brokatowymi kółeczkami ze standardowego dziurkacza. ;)


Zastosowanie moich kwiatków możecie zobaczyć TUTAJ.

Mam nadzieję, że mój mały kurs przyda się i znajdzie zastosowanie w którejś z waszych prac. ;) To ciekawe rozwiązanie dla początkujących. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz