środa, 18 stycznia 2017

Zaproszenie "With Love"




Jakiś czas temu, wieczorem, skomponowałam sobie zestaw zaproszeń ślubnych.
Tyle jest tych gatunków w internecie, że sama postanowiłam zrobić coś swojego. To nie pierwsza próba. Trzeba jednak doskonalić się w swoim hobby. :) Użyłam do tego papierów wizytówkowych i scrappowych, na to nakleiłam tekturki i oto efekt.












Nad zdjęciami też pracuję. Już są ładniejsze niż kiedyś. :) Wybrałam sobie papier scrapowy do tła. Fajnie to wygląda. Logo też sobie zrobiłam. Fakt, któreś z kolei. To jednak jest już takim na dłużej. I pomyśleć, że wyszło tak całkiem przypadkiem... :)

Udanego wieczoru wam życzę

4 komentarze:

  1. Bardzo eleganckie zaproszenia, naprawdę świetnie wyszły!
    Dziękuję za namiary na Twojego bloga :) Śliczne masz to logo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zaproszenia.

    Dzięki za nowy adres.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń